راهنمای خرید اسپری شیشه پاک کن سوناکس
نوشته شده توسط : نیلاکا

استفاده از اسپری شیشه پاک کن سوناکس روشی ساده اما کاملا تاثیر گذار برای از بین بردن کلیه لکه های موجود بر روی سطح شیشه است. لکه های به جا مانده از حشرات، دوده و آلودگی، فضولات پرندگان و نیکوتین سیگار از جمله مواردی است که این محصول باعث از بین بردن کامل آنها می‌شود. فرمول این محصول قوی به سرعت تمام لایه های چربی ایجاد شده بر روی شیشه را از بین می‌برد و همچنین باعث نابودی کامل بوی نامطبوع سیگار در داخل خودرو می‌شود. این محلول عاری از هر گونه فسفات می‌باشد و در مصارف خانگی کاربرد گسترده ای دارد. 

مورد استفاده:

 اسپری شیشه پاک کن سوناکس مناسب برای کلیه سطوح شیشه ای (داخلی و خارجی) خودرو، چراغ های جلو و عقب می‌باشد. همچنین از این محصول در مصارف خانگی نیز می‌توان استفاده کرد.

روش مصرف: 

فقط کافی است محلول شیشه پاک کن سوناکس را روی شیشه اسپری کنید و با دستمال نرم شروع به تمیز کردن شیشه نمایید. شرکت سوناکس استفاده از دستمال مایکروفایبر نانو پلاس را برای پاک کردن شیشه پیشنهاد می‌کند. استفاده از این دستمال هیچ گونه خط و خشی بر روی شیشه از خود به جا نخواهد گذاشت و به دلیل قدرت پاک کنندگی بالا تاثیر محلول شیشه پاک کن سوناکس را به مراتب بیشتر می‌کند.

اسپری شیشه پاک کن سوناکس

ادامه مطلب : 

اسپری شیشه پاک کن سوناکس





:: برچسب‌ها: اسپری شیشه پاک کن سوناکس , پولیش خودرو , خرید پولیش خودرو , قیمت پولیش خودرو , پولیش ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: